Prinses Laurentien voelt zich nog steeds dolgelukkig in haar huwelijk met prins Constantijn die ze lieflijk ‘de leukste man van het universum’ noemt.
“Dat is echt zo. Constantijn en ik zijn diep verbonden met elkaar via onze waarden”, benadrukt Laurentien in Libelle. En dat voelen ze al meteen in de vroege ochtenduren…
“’s Ochtends staan wij bij het tandenpoetsen de samenleving al te bespreken”, onthult Laurentien een intiem geheimpje over hun ochtendritueel in Libelle. En de prinses durft ook vooruit kijken…
Het duurt nog enkele jaren, maar zestig worden boezemt prinses Laurentien geen angst in: “Ergens heb ik toch een waas voor mijn ogen die me laat denken dat ik nog hartstikke jong ben.”
“Zestig voelt als next level, maar ik vind het leuk om dat te benoemen. Want als het goed is worden we toch allemaal ouder?” klinkt het nuchter bij prinses Laurentien in het openhartige gesprek met Libelle.
